En skön dag !!

heej alla ...
Idag i skolan så har vi typ inte gjort ett skit asså ...
typ bara glott
Det var ju fotbollstunering och dom som inte ville vara med fick "typ" jobba
Trodde ni att jag gjorde nått ?
HAH nee inte ett skit asså ...
Så jävla skönt ... Och så hade man lite vattenkrig med xD
Nadja i Matsalen - aa kolla mina bröst till killar hahahah
Fyfaan så rolig du är asså
haha

När jag skulle hem få åkte jag med mamma och peter för att vi skulle handla lite ..
 självklart så glömde ju min mamma plånboken hemma så att vi fick åka hem och tillbaka till högsby igen !!!! ÅÅÅÅÅÅ
Men när vi kom tillbaka och gick in i ICA såträffar vi ju på Nadja ,Sara B och Felicia N...
HAHA dom köpte nån julklapp lr va det nu va ...
Vet ni vad nadja köpte ??
BARNMAT
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Så sjuk ju !!!


Aja ... nu sitter jag hemma i värmen och har det skönt :D
Blir att typ bara att slappa ikväll coh det .. är så jävla kallt ute så jag vet inte vad jag ska göra !!!



Kommentarer
Postat av: nadjamelzen

shit bruden jag är klockren!

2010-12-20 @ 19:25:57
URL: http://nudjjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0