Finaste som Finns <3

Du är allt för mig
Du är som den andra halvan av mej som aldrig har blivit hel
Jag är ingenting uutan dej
Säg mig vad skulle jag göra utan dej?
 det är du som gör min dag
Det är du som gör mej hel
Alla stunder med dej har gjort mig lyckligaste i världen
Du är verkligen en bra ävn!
Ditt namn står i mitt hjärta och där kommer den att stanna
JAg skulle ge min andegat till dej
Du känner
Du vet mer om dej än vad jag vet om mej själv
I din hand kommer du alltid att få bära
Du kommer att få bära ena halvan utan mitt hjärta
Du är min klippa
Din kan jag alltid luta mej mot
Du finns alltid där för mej
Du får mig alltid att le
Utan att jag är rädd
När jag är ledsengör du mig alltid glad igen
Du är den finaste,underbaraste och den snällaste vännen man kan ha och du ?
Jag säger bara tre ord


JAG ÄLSKAR DIG♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0