God morgon :D

God morgon alla :D
Gick upp vid 10:00 lr 11:00 kommer inte ihåg redigt :D
Och låg kvar typ i 20 min sen så å jag lite frukost och slappade :D ...
Och  sen så låg jag och kollade på teknade film med min bror :P
HiHi ..
Och nu sitter jag hära :D

Idag blir det att göra lite saker :D ...
Ska moblera om mitt rum för att jag ahar fått lite möbler i julklapp:D
Sen ska jag till farmot och farfar för att dom inte kunde komme igår :D
Kanske får lite pengar dära av dom :D Bara bra :P
sen ska jag fixa mej och packa kanske för att jag ska till högesby till erica och sova dära För att jag och erica ska nog till kalmar imon och shoppa lite :P
KulKul:D

Ska nog   klä på mej och försöka att fixa lte på rummet lr så blir det nog att hjälpa pappa att hämta lite ved till källaren :P


Så ser min dag ut :P


Lite bilder sen vi var och julhandlade :P
HAHA


Erica är nog lite tidig med saker och ting !!!!!

Vad ska det bli av erica ??







Köpte mej två nya parfymer:D
Dom luktar skitgott :D

Denna heter  leeb fatale



Denna heter :
Vanilla fun




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0