Lucia idag ...

Heej alla ... skrev inte så mycket igår kväll ..
Va så jävla trött efter att ha pluggat bara ...

Idag så har jag varit i skolan och då så va det ju lucia så att då fick man gå ner till sporthallen och se det ...
Det va Jättefint ... även om en tjej i 7:an föll ihop och typ börja och skaka .. hon hade ljuset för näsra ansiktet så att hon tappade luften ...

Men men ... hade ju matteprov med ..
Gick ju åt helvete men aja ..
Hade skitkul på rasten oxå .. Mikaela hade ju med dej sin KAMARA(Y)
Tog skitmång bilder som kommer in på bloggen sen ...

Fick reda på So-provet i historia och jag gick ett starkt G Skitglad :D
Och så kollade vi på film på B-språket som jag hade med mej :D
Pojken i randig pyjamas :D
Den är ju bara bäst

Nu blir det nog att äta lite mat ..





Hittade en gammal bild på när mamma och pappa gifte sej för några år sedan :D
Jag spelar GH:D hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0