saknad

heej alla

Sitter och pluggar satan nu .. har prov imon (Y)

Kollade ju självklart på julkalenden idag på morgonen!!

 varigt i skolan idag och det var väl sådära ...
Ont i magen och ryggen som satan !!!
är så jävla GLAD nu :D
Klarade svenska läxförhöret och en läxförhör på so:D
Superglad xD

Kom hem för ett tag sen .. men orkade inte blogga då lr som sakt jag orkade inte sitta vid datan alls då
Somnade i soffan xd
Hur faan lyckas jag lixom när jag vaknade till så hade jag suttit upp i två timmar
Gud haha .. Men de va faan skönt att sova så xD


Faan ... Fattar ni att det är december nu ??
Faan redan .. känns inte så ...
Skönt ska de bli snart med jullovet :D
Faan .. de e ju snart 3 år sen mamma och pappa gifte sig med ju :D hahha
Nyårsafton gifte dom sig i långemåla :D


Nee nu ska ja plugga SATAN





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0