Snart klar med det jag lovade!!!

JAA:D

Har bara 9 inlägg kvar nu tror jag tills jag har skrivit 200 inlägg nu
Ni kanske tycker att jag är som jag är med typ bara 200 inlägg
men lixom jag har ju inte haft blogg så jättelänge heller ...
Men känner mej nöjd över att jag lyckades komma upp så högt iaf ...
Trodde inte det nu för att det var så mycket kvar att skriva :D
Är typ skitglad...
HEHE !!

Sitter nu och pratar med den saknade personen Erica Almström nu  hahaha
Hon börjar att lära sig lite nu oxå när man pratar med henne lite :D hahah
Du fattar erica !!! HOPPAS JAG xD
hahah .. blir nog att sitta vid datan liet och svara på lite komentarer och bara slappa ikväll .. sova under ett varmt täcke sen med .. det är så jävla kallt här och tror jag fryser ihjäl :S
USCHA...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0