ta det bara lungt :D

Ikväll blir det att bara ta det lungt ..
Är ganska trött efter pizzan vi åt idag MUMA:D
Kolla på sn masas filmer sen blir det att sova :D

Ska upp rätt tidigt imon om ja ska fixa mej för att vid 10:00 kommer erica och dom att hämta mej för att vi ska ju till kalmar och julhandla lite :D
Det är till pappa och emil jag måste hitta lite ..
Till mamma har jag redan fixat:D
hehehe :D
Ska ta fram lite kläder med så att jag har det gjort så att jag slipper att strässa med allt ..
Är ju ganska trött på morgonen så att det är ju lika bra att man tar det nu ju xd
och då kan ja få sova lite länge med xD
hehe .. 
är jag inte smart nu?
Och sen så måste jag fixa håret och äta aa en jävla massa så att det blir nog kanske ett litet inlägg jag lägger in i mon bitti så skriver jag senare när jag kommer hem från kalmar med xD
Ska nog slå in alla julklapparna med innan xD






Kommentarer
Postat av: danten89

Vad gör du uppe så här sent?^^

2010-12-23 @ 00:03:07
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: emmaws (a)

svar; hehe, har du köpt klart alla julklappar? :)

2010-12-23 @ 00:06:43
URL: http://emmaawhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0