Vrf just nu?

Ikväll blir det att bara ta det lungt efter allt som har hänt just nu ...
Kanske kolla lite film lr så kommer jag att sitta vid datan hela kvällen ...
joo det blir att kolla på tv en massa ..
det är så mycket julpogram på tv som jag vill se..
Tycker att det tillhör julen :D
HAHA 
 jag är som jag är jag :D
Jag blev inte som jag skulle :P
Men vem faan blev det :D hahahah


Har fixat fram Skivan nu med Jay Smith :D
Han äger ju faan bara typ allt D:
Iaf Bad Romance..
ÅÅ mitt hår bara ställer sig upp när jag hör den !!!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ




Kommentarer
Postat av: Hanna-Li

Hm, ikväll?..

Ja vet väl inte riktigt än haha, blir väl att ta det lungt hemma. Med datorn och Tv:n tror jag ;P

Du då? :)

2010-12-21 @ 19:29:14
URL: http://hannaaaliholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0