Känns så bra!

Förlåt att jag inte har bloggat....
Följde med sara hem efter skolan och gick till hennes farmor och åt kyckling och kollade på mamma mia
MUMA(Y)
Efter det så gick vi hem till sara och pluggade ..
Efter ett tag så kom peter och hämtade mej och lörde hem mig till mej och skulle lämna nått till mamma och pappa


Jaa själv har man inte gjort så mycket alls typ

Stärdat Rummet (Y)
Pluggat(Y)
Kollat på spårlöst(Y)

Faan .. det var visst lite jag hade gjort
OR NOT

Blev lite bilder från skolan idag med xD




Saaaaooooaaa<3




SötNosar




Mikkiiiis


Pussar på er<3!



Hade en SUT lektion med

Nadja<3





Nadja<3



Ojj .. kom visst jag oxå med på Kort xD





Ojj en till bild xD





Sen hade vi B-språk




Dorota<3!





Vlora:D










Kommentarer
Postat av: Mikaela Svensson :D

FAAN så fula bilder på mig :( :D Nyår då jävlar <333333

2010-11-25 @ 12:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0