Sorry

Förlåt att jag inte skrev mera igår men hade inte tid .. efter jag år så stack jag till sara och käkade lite
Efter det så stack vi och tränade lite
I HELA TVÅ OCH EN HALVTIMME :O

Fatta typ lixom hur jävla trött man blev
Hann inte äns lägga huvudet på min sköna kudde innan jag hade somnat
(Y)



Idag så har jag vatt i skolan och tråkat som vanligt men det blev iaf lite bilder idag med :P
Hade So läxa med men det gick inte så bra :(
Hade idrott idag med det var rätt kul
DANSADE BUGG
LIXON I ♥ THAT


Nu när man kom hem så var man själv en stund för att morsan och broshan är en stund i kalmar och handlar lite
Morsan ska nog köpa mej en Tunika lr nått tills på onsdag

DUKTIG MAMMA (A)



Bilder på SO:n Blev det



Vi var lite trötta:D
Linnea Turken Mangnusson





HAHA





Natta!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0