sjuk men kommer imon :P




jaa jag vet att ajg inte skriver men va faaan då ...
har varit sjuk hela helgen och har bara spytt och mått dåligt i kroppen ...
mådde visst bättre i måndags men de är ju febern och det ...
ocj så var jag hemma idag med för att vila upp mig tills i mon ...
ska till skolan igen :p ..
det ska bli skönt men ändå inte ...
 saknat mina söta vänner :D
slippa vara hemma oxå komemr kännas skönt ...
men vi får ju se hur jag kommer att må i mon efter ja har vatt därt ett tag med :P ..
men de kommer att gå bra


just nu sitter ja och dricker cola och chattar med jullan på fbchatten :D
hon är som hon är dom :P ...
men de e väl alla lixom :P
kanske det blir att leta rätt på en till film och kolla på
sen blir det BB :D mycket kul när basshunter har kommit in i huset :P
lever runt som faan gör han :P :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0