allt känns så konstigt ...

tjeeena:D

-det var inte igår ja skrev ju hehe
men har ju ingen data lr så ..
sitter hos peter och slappar lite
sitter ju typ på fb och youtube och lyssnar på en skitbra låt
älskar den som faaaan!!
Rastegar ft. Nordman - Livet som en värsting
skitbra låt ...

idag blev de ju skola och det sög som faan ..
fast matten va rätt kul lr vad säger ni tjejer
men snart blir det ju stockholm och det ska bli så jävla skönt ..
faaan längar som satan

och nu så ska vi ju börja med att nationella nästa vecka i svenska
är faan lite pepp på det fast ändå inte ...
tänk om jag inte klarar det
näe fy på dej mildrer ..
du får inte tänka så ..
tänk på att du kommer att  klara det ist hehe :p

och sen så var jag & erica på besök i oskarshamn på deras gymnasie (stavningen)
heh det var riktigt kul :D
träffade ju en massa vänner och nya med hehe
och de inriktningen (stavningen) som vi besökte
det är Resturang och livsmedel hehe
kan ni tänka er mej med en stor mössa och en vit shorta + svartvit rutiga byxor
haha faan vad sygg jag kommer att bli då
men man får väl se hur det blir  med det om ja klarar skolan typ  :P
men aja


Denna helg kommer att bli lung tror ja .. bara slappa som faaan och vara med sara heh
som jag typ alltid är heeh
älskar henne .. hon är faaa min bästa vän oxh ja kan lita på henne till typ 1000000000%
'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0