Gott med godis

hehe heeej igen

det blir ju inte så mycket att skriva för mig för att vi inte har nån data just nu hemma för att den brann upp ju
FAAAAN säger jag till det lr så

idag har man varit i skolan ...
Började med nationella med ...
trodde inte att det skulle gå så bra som det gick faan heh
det var i svenska och jag som brukar ha svårt med den  delen som vi hadde hehe
och  sen va de inte så mycket mer man kan säga om skolan
JOO de finns en sak till som jag är supppeeerrr glad över nu ...
vi ska nog få hem våra SUCK-kläder nästa vecka kanske det blir och samma vecka så åker vi ju till stockholm ..
FFFFFFAAAAAAAAAANNNNNNNN så jävla skötndet ska bli .. längtar som satan just nu
men vi åker inte föns om en vacka på torsdag :(
tycker de e lite fuskit för att en polare till mej som heter simon
dom ska åka nu på fredag och typ vara kvar till på söndag lr va de va med derar skola
fuskit tycker jaag eller så :p'
men lixom vi får ju en fredagen när vi komemr hem på natten där så är ju lediga
hehe de blir riktigt guttan :d


sitetr och lyssnar sönder en låt som jag älskar typ
Rihanna - stupid in love
åå den e så förbannat fiiiin asså :D
love den bara ...


vet inte vad jag ska skriva om :s ...
ska nog dra hem snart igen för ja sitter hos peter och slöar heheheh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0