Kärlekens tunga !!!

heej alla :D

Jaa ni min dag har vrit lite uppe pch ner typ idag ..
för det första så fick jag inte gå till skolan idag för att jag skulle till läkaren med min jävla öra som jag har så förbannat ont i lr så ...
men jaa så att nu får man knarka i sig pencilin i några dagar för att jag har inflamation i trumhinnorna ( öroninflamation)
det är så jävla jobbigt ...
men men ...
 de går ju över snart hoppas jag ...
och sen så gick det inte så¨bra för saras hund idag (: ..
 hon klarade sig inte s att hon fick somna in idag :( ...
tycker så synd om min älskade sara ..

Och det positiva idag är att jag har fått mina SUCK-kläder hehe
Älskar dom dom är så sköna :D ...
jag komemr att bo i dom lr så det kommer jag att lova er lr så
Och om en stund så kommer sara med mina SUCK mjukisbyxor hehe
Det står Mildred på rumpan :D
dom är jättegulliga hehe :D
men blev inte så nöjd med färgen på dom det är en svart mjukisdress med blå tryck på ...
vi skulle ju ha haft rosa innan men näe ...
 det tyckte dom  inte om lr så så att dom bytte utan att jag visste nått ..
blev såjävla sur ..
men skitsamma ...
Gillar dom iaf D:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0