Paus lr inte?

heej igen :D 
 
har inte  orkar inte att skriva så mycket nu tycker jag ..
men men ...
det har hänt lite saker dessa dagar som ja inte har skrivit heh

Skolan med massa nationella och skit
och sen  får så  hade jag mina kusiner och min moster hemma hos oss
och så fick jag en digitalkamera av dom
BLEV SKITGLAD AV DET
Tackar så mycket för det :D
och senare på kvällen så var jag på 50 års kalas och hade skitkul :D
senare så gick jag och några polare hem till dom moch dunkade musik som faaan :D
det var jättekul hehe
Får nog bli det snart igen :D

Sen så har jag inte gjort så mycket mera  typ denna helg :D
får väl vila upp till skolan imon ..
går ju bara 3 dagar denna vecka sen blir det att dra till stockholm med skolan :d
då lovar ja er att det kommer en massa bilder från det :D
och sen har man ju matteprov på tisdag som jag måste klara va hehe :D
aja .. de e inte så svårt tycker jag hehe
de e ett kul avsnitt av det  :D
det handlar om prosent (%)
hehe ;D


just nu är jag hos peter och dom har ätit lite mat där :D
mycket gott var det :D
snart blir det fika med bullar  och läsk heh
han är snäll lilla pöjjken hehe

har lite bildbrist här men ja lovar när vi får tillbaka våran data iegn så kommer det nya bilder från min
ÄLDKADE kamera :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0