S P O R T L O V = <3

Jaa äntligen sportlov :D
jaa jag vet att jag inte skriver så mycket men har inte orkar lixom ..
 mår inte sp så bra just nu med skolan och det

jaa nu är vi ju lov så det kanske blir lite mera inlägg lr något :D ..
vad vet jag ? HAH

skolan va väl rätt bra idag med förutom att jag hade ont i magen typ ..
men men skitsamma nu
hade musik och då får vi ju sluta tidigare :D
love that

nu blir det att tagga till stockholm nu :D ..
´vi åker om  några timmar :D
måste man ju sussa lite inna och fixa ..
kommer att sova mest på bussen lr så :D
sitter med erica dit och hem ..
hehe


Först ska vi kolla på riksdagen  och efter det så har vi typ några timamr ledigt i stockholm och shoppa å det :D
sen så vid halv 8 så ska vi kolla på musikalen :
LEVA LIVET
Är så jävla pepp på att nu så jag vill bara åka redan nu hehe :D
men de går inte ju hehe
men men ..
de kommer en massa bilder där ifrån med det lovar jag er :D ...
vi kommer nog bara att sitta och slappa erica och jag för att hon är ju förkyld och jag med min stressmage
heeh så att ja det kommer att bli att ta det lungt som faan heheh :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0