Utvecklingsstörd ?

Aha heej igen
jaa jag vet att jag inte har skrivit på länge
men har  inte orkat lr så :P
men men :D
Vi var ju på musikal med skolan för nån vecka sen :D
den ägde som satan :D
och låtarna va mycket bra sp Sarah
haha mycket mycket roligt
och vi hade några timmars ledigt med :D
de va rätt kul det med men kallt hehe
köpte mig ett par svarta jeansleggins på kappHAL
och så åt vi lite och fikade hehe
vi var på riksdagen med de va väl rätt så okay ..
men det finns ju nån rolig liten tant bland oss som blir lite kompis med vakterna hehe
säger inget mera om det just nu hahahahah
mycket mycket roligt var det hahahahahahahah
Timmarna var rätt okay med de tog en jävla bra stund för att komma dit och hem men men 

 nu har vi sportlov  iaf och det är så förbannat skönt :D
men när det väl börjar så blir man ju sjuk SUCK säger jag bara till det .. och sen när man börjar friskna till så får man öroninflamation oxå ...
trodde jag skulle döööööööööö för fy faan vad ont det gjorde
uscha ...

men men ...
idag så har jag ju inte gjort så mycket iaf .. sara kom hit ett tag och åt lite här med hehe
och så blev det att hon skulle sova över :D
och det blev ju ett ja för båda våra föräldrar och det är väl därför hon är som hon äe just nu
hon har faan damp hahah
hon slår sönder sig och får ett ljushuvud
åå herre gud min skapade
och det bästa typ på hela kvällen av när hon ramlade av stolen när hon fick se en bh som man bara trycker på på brösten
HAHAHAHAHAHAHA
jag höll på att dö
och det gör jag nu med ...
hon slickar på sina fingrar och sen så tar hon på min axel hela tiden och jag som är nyduschad
jävla unge ... åååååååååå
men hon är så gullig för det :D hahah
får väl försöka få henne i säng lr nått så att hon är lugn :D

Imon blir det att klippa sig :D
mycket mycket skönt ska det blir hihi ...
sen blir det att åka och fixa en massa godiiiiiis :D
hehe ...
nee nu måste jag få sara i sängen ..
får väl binda henne lr något heh
 jag skriver imon  lr nått hehe

God natt på er alla läsare hehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0