15:56 och då går jag upp !!!

haha god morgon på er ...
 som ni kanske vet så var jag ju uppe till 6 idag på morgonen men asså kunde ju inte ssova då för att en polare till mej kom hem till oss och körde bort en massa snö med sin traktor hahah
faan han lät mej inte att få sova när jag var trött ju xD
Men gick och la mej efter han hade åkt
Och nu är klockan runt 4
hehe .. onördigt att äta frulle när mamma har precis börjat med maten nu ju xD hahah
kollade på en massa johan Falk filmer mamma och jag inatt :D ..
jättekul men min mamma somnade till typ flera gånger men som jag är så väckte jag henne igen ..
hehe
Och mamma hon är ju som hon är hon ..
hon badade sina fötter igår och häller hett vatten över sin stotå och bara vrålar ut aaajjjj .. jag skållade min to .. han blev som ett ollon!!!
Typ så är min roliga mamma :D hahaha ....


Idag blir det nog att gå ut och gå med mamma och monika igen som vi gjorde igår hehe :D ..
Eller kolla på film och typ sova hela kvällen heheh :D
Elr så får ni komma på nått som jag kan göra :D ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0