bollen kommer att fara ikväll

heeej alla ;D
jaa jag vet att jag är dålig på att blogga men har haft det rätt jobbigt nu..
men skitsamma :D
Nu sitter jag hos erica ..
åkte typ bara hem från skolan idag och packade lite sen drog jag tillbaka till högsby  igen för att jag ska sova hära ikväll :D
kulkul
Har precis ätit tacos med ...
Säger bara det  faan avd gott det va
Och vi hade skitkul pratstund med om Bävern...
hahahhahaah
Ska snart fixa oss och dra ner till soprt hallen och kolla på lite innebandy..
hehe
bollen kommer att fara ikväll ..
heh jag lovar er!!
och ögonen med ..
Sp erica iaf ..
det lovar jag
näe .. nu blir det att fixa sig ..
skriver snart igen tror jag :D

Kommentarer
Postat av: nadjamelzen

du har damp.......!<3

2011-01-21 @ 22:26:54
URL: http://nudjjas.blogg.se/
Postat av: Nathalie

heej, hur är det med dig? :)

2011-01-21 @ 23:29:24
URL: http://nallenpallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0