En film till visst :D

hehe jaa :D ..
Soni vet så kollade jag på snuten i hollywood men efter den så var det world trade center på 4:an
Och säger ju bara det .. jag älskar den filmen!
Tycker den e så jävla bra!!
När jag såg filmen så började jag att tänka på dom som blev utsatta för detta som hände!
För dom i flygplanen, dom i huserna och alla som försökte att hjälpa dom ut ur
Fyfaan !!!
Minns den dagen här hemma !!
Det jag minns mest var att jag och min pappa åkte till hans farbror och han låg och sov när vi kom dit och att han hade tvin på så när vi kom in u tvrummet hemma hos han så ser vi hur world trade center rasar samman till smådelar av det hela!!
uchsa fyfaan !!
Säger bara detta nu

R.I.P
Alla som var med om world trade center....



Detta är filmen!!



Bilr när den rasar och när flygplanen åker in!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0