ett iaf :P

jaa ni ..
blir nog bara detta inlägg idag ..
 orkar inte att skriva så mycket lr så ..
Var ju i skolan idag hhe rätt bra iaf ...
men av lite trött lr så ..
mår inte så bra med min mage
tryck över bröstkorgen hehe inte så kul ..
Min stressmage har kommit tbx
Fyyfaaan
aja :D

Kom hem och slappade typ bara och sen så stack jag till peter och känade lite kosing hehe
Städa hemma hos han ..
 ska ju få lite kosing hehe :D
Sen så jaa stack jag hem och satte mej vid datan oxh just nu pratar jag med Tobbe och erica
hehe trevliga personer ju :D

ikväll blir det att kolla på lite film tror jag hehe D:

Kolla på komisarie späck igår ..
 men somnade till den ..
 den värkar inte vara så bra lr så
hehe .. får väl kolla igen alla våra filmer och se vad jag ska välja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0