Första dagen i år!

heej ..

Glömde inte att blogga idag men jag hann inte typ ..
hann faan inte typ att fixa mej heller :S ..
Var lite trött idag heheh

iaf ..
Idag va det ju första dagen i skolan på detta år hehe ..
Hade lite kul hade vi .:D
SAKNADE inte skolan precis men men...
Faan jobbade som satan idag på matten .. hade 3 lektioner med det :O
Typ skittrött lr så ...
Kanske blev några bilder idag .. mikaela tog lite hehe ...
Ska försöka att få tag och fråga om man kan få nån bild va henne så får ni se hur dagen va xD

Idag vet jag inte vad jag ska göra .. blir väl att ta det lungt och gå ut och gå senare ikväll :D .. kommer bli sköntskönt:P hehe
Sen blir det väl att kolla lite på tv lr något tror jag ..
 komemr iaf att gå och lägga mej tidigt iaf ..
är typ skittrött hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0