Luffare på frid fot!

heej alla :D ...

Har inte skrivit typ nått idag :D ..
 orkade inte när jag kom hem efter skolan idag ^^
det var väl rätt okay :D ..
klarade iaf bioligiläxan jag hade hehe mycket skönt
och det va ju skönt att det är fredag med heheh  :D ..
Love fredag lixom ♥
hehe .. när jag kom hem så gick jag och la mej i soffan och typ halvsomnade hehe
Precis när man nästan somnar ni vet nog typ när man är så inne i de så hör jag att min mamma skriker på mej
jaa då kan ni ju fatta vem det va haha ..
 de va sara som ringde mej :D
haha .. hon ringer typ mej hela tiden när hon sitter på toa och gör sina saker heheh
aa men aja ..
Hon ville att jag skulle komma och det gör jag ju självklar
och då kom peter precis innan jag gick så  han körde mej till skolan så jag slapp gå den lilla biten :D
Tackar peter du !! :P
och då var sara där och då var robin o där med ...
Sen så gick vi hem och åt lite macka hahaha
och sara typ brottas med sina hundar hahah :D
och sen gick vi och satte oss vid tv och slappade ett tag :D ..
Efter det så gick vi ut och gick  rint halva ruda med Martina :D ...
Efter ett tag så gick MArtina hem
Precis typ då träffar vi på
Dennis,Oden,MArtina(dennis tjej) och jimmt :D ...
HAHA lilla martina du är för härlig♥
Och då så var vi med dom ett tag och hade kul i snön ju
Lr hur dennis?
Efter det så kom en kompis till MArtina ...
Julia tror jag hon heter vet inte kommer inte ihåg hahah :D
Dåligt minne ja har .. hon var en snäll tjej men pratade inte ås mycket med henne :D haha
Sen  så skulle sara och jag hem så jag gick jag med sara hem till henne och lämnade henne sen gick jag hem till mig själv och åt lite mat :D
Mumma .. hade inte ätit sen skolan idag typ ..
 lr joo en macka hon sara men aja :D ...
Och nu sitter jag hära och är typ super trött lr så ..
vill typ bara sova i 20 år känns det som hahah
Jag är som jag är heheh :D ...


Ikväll blir det nog att slappa vid datan och kolla p en massa film och bara typ slöa ...
Ska upp tidigt imon och vara med sara och hela bunten igen :D
KulKul ju :D



Kommentarer
Postat av: Helena och Emilia

Sv: Ne inte särskilt:S hehe

2011-01-14 @ 22:33:01
URL: http://freefallin.webblogg.se/
Postat av: Helena och Emilia

Sv: Ja ibland är det det, men inte hela tiden!:) hehe

2011-01-14 @ 22:41:27
URL: http://freefallin.webblogg.se/
Postat av: Helena och Emilia

Sv: Hehe Hur mår du då?:D

2011-01-14 @ 22:48:47
URL: http://freefallin.webblogg.se/
Postat av: nadjamelzen

desamma dumhuvud!<3

2011-01-14 @ 23:01:55
URL: http://nudjjas.blogg.se/
Postat av: nadjamelzen

typ två år sen xD

2011-01-14 @ 23:05:09
URL: http://nudjjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0