Sitter i skolan hehe :D

haha :D .. heej på er alla :D

HAHA .. har SUT men fick göra lite engelska på datan och då passar man väl på att typ blogga lite heh :D
Har snart rast med skönt skönt hehe :D
Efter det har man matte och en massa inne hos ewa typ idag men
Vet blir bara att jobba och jobba idag känns det som hehe
Har ju lite plugg hemma med som jag får göra ikväll
hehe :D

Glömde att skriva igår typ en massa ..
men hade inte tid lr så :S

Är så jävla trött nu en massa känns det som ..
Men men skitsamma hahah

Idag vet jag inte vad jag ska göra ..
kanske blir att åka och simma med monika och dom ..
Få se hur jag gör hehe :D



Kommentarer
Postat av: Anonym



Nu har jag presenterat vinnaren av en länk i min meny!

Kika in och se ifall det blev du, annars anmäl dig gärna till kvällens blogg! :D

2011-01-18 @ 19:14:47
Postat av: zandra

allt bra med dig?



ps har en dagens blogg om du är intresserad

2011-01-18 @ 20:38:00
URL: http://zandrasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0