Sova hos sara blev det :D

Förlåt att jag inte skrev igår mera men sova hos sara gjorde jag :D ...
Så jag stack typ bara hem och hämtade saker och sussade hos henne ....
Mycket trevligt var det :D
FEEEEEETADE oss med en massa chips och cola och en så jävla bra film :D
TJENARE KUNGEN
Älskar den  bara :D

Men sara somnade när vi satt och pratade inatt :P ...
Så jävla söt unge säger jag bara ...

Idag har vi inte gjort så mycket ..
Var ute ett tag hehe :D ...
Sen gick vi hem till hennes farmor och tog hand om hennes katter :D
hade skitkul:D
Och sen så har vi bara tagit det lungt typ hela dagen (:
Och nu sitter jag hära och bara tar det lungt ..
har ätit lite med innan jag satte mej hära :P

Ikcäll blir det bara att det lungt ..
Blir nog att
plugga,Duchsa,Kolla tv, bråka och med min bror hahah :D
Och så kommer det ju en massa inlägg med hahah :D


Älskar typ min sara johansson säger jag ju bara <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0