TVÅTUSENELVAAAAAAAA!!!!!!!

heej alla :D ...

Blev ju inte så mycket skrivande igår ju men lixom bakis och trött så att man orkar ju inte ås mycket heller xd ..
hehe men hade det så jävla kul och hela kvällen/natten va helt kanon asså :D ...
Tackar lixom alla som avr hära och muntade upp mej :D ....
Men det blev så synd att det blev inga bilder för att mikki hade glömt kameran hemma hos pontus :(
Men men vi hade kul iaf
Får man nog göra om snart igen :D ...


Idag så har jag inte gjort så mycket heller .. vaknade runt 1 och låg kvar is sängen typ till halv 2 och gick ner och åt lite frulle :D .. sen så gick jag och la mej i sängen och kollade p film och tog det lungt helt enkelt D: ...
Sen så gick jag och duschade Supersköt :D
Och så efter det så gick jag och la mej igen i sängen under täcket och kollade på en film till hahah :D
Älskar filmer asså :D ...
Och nu sitter jag hära och typ bara slappar :D

Blir nog inte att ögra så mycket idag heller kanske dra till macken och köper lite gottigott tills ikväll :d ...
Har blivit en sån gottegris tycker jag xD ..
 hahah :D ...
 men ja e som jag e :

Kanske ringer sara och kolla om man kan göra nått xD
lr så bara slappar jag hehe :D ...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0