Underbart liv!!

heheh :D
heej alla ..
förlåt att jag inte skriv nått igår men de va saker som jag var tvunga till att göra heh
var ju hos erica igår ett tag Sen så kom pappa och peter och hämtade mej hehe D:
Sen så gjorde jag inte så mycket ..
 typ smsade hela kvällen heh
Men träffade pontus och tobias en stund med heh
Riktigt kul var det
haha tobbe hade kul med enen pulka och pontus med heheh D:
Skrattade så att jag höll på att dö
HAHAHA
men sen så skulle dom hem och sova för att dom skulle iväg med trakton idag :D
HAHA riktiga små bönderpöjkar e dom :)
Men idag vet jag inte vad jag ska göra ..
Träffa nån kanske ..
få se
Lr så blir det att vara hemma och slöa i sängen hehe :D ..
Vi ska senare ikväll på middag hos peter och äta riktig god mat ...
heh :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0