jaa jag vet !!!

heej alla igen :P ..
jaa som sakt ja vet att jag inte blogagr mycket nu .. har inte glömt bloggen alls men ja inte orkar mycket nu på ett tag igen ;)
 hahah jaa ,, skitsamma

ni tror att ja har mycket att skriva eller så men de ha ja inte typ känns det som ;)

skönt med sommarlov hehe
men de känns inte som det nu för de e så tråkigt väder hela tiden typ :D ..
men de hindrar ju inte mig att vara med kompisar och allt :D
men idag blir det att ta de lungt .. bara vara hemma och slappa för sara e hos sina släktingar just nu och kommer att vara där ute tils på tisdag eller onsdag .. men efter när hon ar kommit hem så blir de nog att dra till aboda i några dagar där :D .. mycket kul och skönt kommer det att bli hehe :D
detta sommarlov kommer att gå fort som faaan ... har så mycket att göra hehe ... ska iväg och på rixfm och en massa annat med ... hah men de skönaste som finns att man slipper sitta vid en skolbänk hela dagarna just nu n... på tal om skola så kom jag in på min linje som ja sökte i februari:d
RESTURANG OCH LIVSMEDELPROGRAMET
är så glad över det just nu fö ja trodde inte att ja skulle komma in :D
va jättenervös  . men nu är jag bara glad :D .. hahahha

näe .. nu måste jag fixa lite saker .. skriver kanske senare :D

heej då bloggen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0