Det kanske blir lite mera nu vem vet ?

hehe heej alla igen
jaa jag vet att jag inte har skrivit så mycket men ja har inte orkar helt enkelt typ
Men kanske gör det nu eftersom jag har fått min nya data heh :D
Är så mycket glad eheh :D ..

Det har ju hänt en massa saker under dena tid när j inte har skrivit så mycket :D

Vi har ju börjat med musikalen och den är snart klar så vi kan börja visa den :D
jag jobbar med Dekor(jag målar bagrunsakerna ) oc några till av eleverna heh mycket kul kan man ha :D
jaa jag kanske har fått ett somamrjobb och det är jag jätteglad över ... behöver ju en massa pengar till saker och ting som ja vill köpa :D
Jag har fyllt 16 oxå .. de va int så länge sen heh mycket kul fick lite pengar av släkten så då köpte jag denna data för dom pengarna ... visst den är begangnad (stavningen) men lixom den är skitbra för det lixom :D
och vi har haft SUCK-foto i skolan .. det var mycket mycket roligt det med jag och min bästa vän klädde oss till stora bebbisar hah med blöjaoch allt det var mycket mycket roligt:D

det är lite av vad som har hänt iaf .. de e de som jag minns iaf
kanske skriver senare när ja kommer hem från peter och dom sen ...

puss på er alla :D<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0