Grönwalls-Akta dig vad du är min <3

Ett leende, en värme i ögonvrån,
ja fångar dina blickar och anar då
Den kärlek rår ingen på
Ja, akta dig vad du är min

Vet du vad som döljer sig
stormar i mitt hjärta, nej
Den kärlek som förföljer mig
Ja, akta dig vad du är min

Aldrig har jag kännt såhär, aldrig någonsin
ja du har fått mig riktigt kär
Ja, akta dig vad du är min

Vad är det du har som charmat mig
gjort mig så förälskad vet jag ej
Bara att du finns är nog för mig
Ja akta dig vad du är min

En del försöker allt dom kan,
men inte du, du vet minsann
Att bara va och va en man
Ja, akta dig vad du är min

Aldrig har jag kännt såhär, aldrig någonsin
Du har fått mig riktigt kär
Ja akta dig vad du är min
HEY!

Hela min värld är upp och ner
snurrar min tanke mer och mer
Svävar omkring högt i det blå
det känns så underbart att leva då

Ett leende, en värme i ögonvrån
ja fångar dina blickar och anar då
Den kärlek rår ingen på
ja akta dig vad du är min

Aldrig har jag kännt såhär, aldrig någonsin
ja du har fått mig riktigt kär
Ja akta dig vad du är min
Akta dig vad du är min
Ja, akta dig vad du är min.
HEY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0