rätt person vann !!!

jaha jaa heej alla läsare :D ..
jaa jag är rätt glad om ni kanske har märkt för att det va rätt person som vann BB ikväll :D ... är supper glad över att ...
Grattis simon :D ...
du var den rligaste personen i det hela bra jobbat...




jaa om ja ska gå tillbaka till mig själv så har jag inte gjort så mycket alls sen ja skrev det senaste inlägget :D ...
varit med sara och ellen en massa har jag :D ...
igår var jag ,ellen,mamma,pappa,emil,jesper med många mer ute i allgunnen och sov lver i peters tuga :D ...lite kul va det .. mycket bad och sol kan man ju säga hehe :D
har en jäkla rolig bränna iår tycker jag med :D ..
ser ut som om att jag har ett vitt linne på mig tsss ..
skitsnyggt ju eller va säger ni?
jaa jag är ju som jag är eller va säger ni ??


Men idag har jag alls inte typ gjort nått alls bara tagit det lungt .. joo jag ar ju med ellen och sara
sen träffade vi wiik och sammy ett tag med ... lite skratt till det :P
sen har det inte varit mycket mera typ tycker jag :D ... hehe
men skriver nog lite senare om ja inte  sover eller så heheh :D
lite småtrött är jag :D men de va skönt med en go dusch (stavning)
hehe

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0