en trött emilia kan jag bara säga !!!

usha fy vad jag är trött idag ...
bläää orkar inte med skolan nu känns det som men det ska bli skönt att börja med musikalen snart :D
hade prov igår i bild och idag hade jag i fysik ...
 det gick bra för båda proven ..
 det trodde inte jag för jag är så dålig på att plugga hahha :D ...
men men ...

hade hemkunskap idag och det va rätt okay :D ...
tycker om det mycket mycket :P ...
imon har jag nationella i engelska faan måste till skolan tidigt för jag börjar det klockan 8:15 ...
fy till det ....
och sen har vi nationella i biologi på fredag med ...
orkar inte med det snart ... fyyyy

 har lite nya bilder nu så nu kommer jag nog att blogga mera
HAHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0