Faan då !!!!

jaa jag vet att jag inte skriver så mycket men va faan ....
kan inte hela tiden sitta vid datan typ ju ...
har lixom ett liv oxå hehe
aja .. skitsamma

Heej på er ...
orkar faan inte att  ha ont i mina öron mera nu faan !!! ...
men men ...
Det få bli skola för mig i mon och alla dom andra i min klass ska till Oskarshamn och simma ..
det får inte jag gör mina öron ...
men det gör mig inget .. skulle inte åka med iaf för att jag vill inte simma med min klass .. faan heller ...
aja ...
idag har det väl vaarit en gbra dag tror jag hehe
Slutade lite tidigare idag för att de e onsdag D:
hade hemkunskap med
mycket roliga roligt

Sen när aj kom hem så va ja hemma en liten stund så kom sara hit och åt middag här med :D
innan det så gick vi till affären och köpte oss en massqa godiiis :D
men har typ hur mycket med cholkad kvar hehe ...
sara åkte hem typ för en stud sen heeh ...
nu får det väl bli att kolla tv lr så ska jag in i duschen ...
få se hehe ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0