Jag blir så arg!

förlåt mig om jag inte skriver så mycket men jag orkar inte bara ...
är så trött på saker och ting och blää känns det som ...

Idag har jag inte gjort så mycket ..
var ute och gick i 4 timamr med min älskade sara johansson :D ...
Har saknat henne enormt mycket ...
sen är det inte mera bara ...
åt lite innan med .....
Och nu har jag precis kollat på bog brother live ...
jaa jag vet att ni kanske tycker jag är lite konstig men faaan vad jag stör mig på några vissa inne i huset ...
speciellt kanerina och rodney ....
ÅÅÅÅ
vill bara slå dom så jävla hårt asså (ursäka mit vad jag säger ) men faan
som katerina
- åå jag är så kristen och jag är så vacker
-jag dricker inte
'jag är lärere
-hoppas att inte mina elever ser mig nu
- svär på gud
och allt jävla skit ...
jag tror inte på ett minsta ord hon säger ...
hon liknar en fjortis när hon håller på och dansar och dricker hela tiden ...
som i kväll ju ....
ÅÅ jag är så full åå
jag svär på gud HELA TIDEN !!!!!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ......
blir så sur ...
 och sen så rodney lr va faan han stavas...
 jävla äcklig player ...
han är bara med för att ha sex med alla
ÅÅÅÅ så jävla äcklig så jag tror jag sypr ..
men asså tror han att han är nått när han håller på att lägga upp den på bord och slänger  med den över allt ...
Fy faaan så jävla barnslig ..
vill  bara strypa dom !!!!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Håller med vissa är väldigt störande men hade alla varit "helt perfekta" hade det nog inte varit så roligt att kolla på.



Kram :)

2011-03-30 @ 19:42:45
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0