Fredag+Lördag+Söndag= helg !

Fredags
jaa i fredags så var jag och sara i kalmar och jag gjorde piercing i läppen , blev jättenöjd
och då var jag och köpte mig lite kläder med men vill inte ha dom nu så mamma fick dom av mig ist ...
får pengar senare av henne så jag ska beställa lite ist :D ...
och i fredags så hämtade vi emil och mamma med från sjukhuset ..,. mycket skönt att få hem dom igen ...
Sen på kvällen så åt vi pizza heh mycket gott :P

Lördag
jaa idag så gjorde jag inte så mycket ... var med sara hela dan ... vi va ute i skoden halva dan och tog en massa nya bilder ...
dom blev mycket mycket fiina heh ...och med en massa skratt med :P ....
Sen på kvällen kom simon,johan och monika och firade mamma för hon fyller 39 år på söndag !
hade lite skoj där med ... lr hur sara .. jävla GRISFOTFAAAAN!!!

Söndag
idag blir det att ta det lungt bara slöa och fixa lite ... hade varit skönt att gå ut och gå lite men det blåser som jag inte vet vad idag och då känner jag bara -näe det är för ´kallt så jag är hemma ist och fixar ...
måste plugga lite  tvätta med för den delen ... fy så tråkigt men du måste Emilia ... haha jag är som jag är jag :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0