hemma från skolan idag ..

aha ...

heej alla ..
är hemma från skolan idag för att jag är jättesjuk ..
har jättehosta,feber och ont i kroppen :( ...
Det suger men faan nån måste väl oxå bli sjuk :( ...
vet inte vad jag ska göra idag bara ta de lungt som jag har typ gjort hela dan ...
vaknde vid 8tiden ut av att jag inte kunde sova ..
 så det blev att ligga i sängen hela dan och koll på tv ..
 men det finns int så mycket att kolla påp så det får bli en massa filmer nu heh :D ...
Saknar min lilla sara .. hon har inte varit i skolan denna vecka för att hon har varit sjuk hon med ..
aja...

nee nu blir det film :D ...



Kommentarer
Postat av: beccis

hur mår du idag? ♥

2011-03-17 @ 19:47:39
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0