sova till 10

hehe
heej alla :D ...

jaa idag blev det att vara hemma från skolan för att jag vaknade med huvudvärk och jag orkade inte att öppna dom heller så jag fick stanna hemma :D
mycket skönt var det ...
men det får väl bli att plugga lite snart för att jag har fysikprov i kmon bitti ....
sjukt tråkigt ...
men men måste man ju göraq med lr så ...
kommer väl att somna med boken för att de e så sjukt tråkigt ..
fattar det inte redigtheller för att det är ju kemifaan inblandat i detta ...
hartar kemi så de e väl drf det inte kommer att gå så bra men men ...

Igår kv'll kom våra sommargäster hem till sverige ...
dom kommer från tysklad
så att när ajg vaknade upp så hade dom varit här och pratat med mamma lite och hade köpt mig ett smycke från
tyskland ..
den va jättegullig :D ...


Idag vet jag inte vad jag ska göra.. ta det lungt och plugga tror jag bara hehe ...
det finns ju inget annat att göra ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0