vänta och se

jaa hej alla ...

vet inte om jag har lust att skriva men ja måste ju det nu ...
det var ett tag sen jag skrev och jaa jag evt att jag ör dålig på att uppdatera om mig ...
men idag är det jobbigt som faaan för att min bror och mamma fick åka aktut till kalmars sjukhus för att min bror har en sjukdom som är jättefarlig för han och om han inte får i sig sin medde så kan han dö ...
och igår hade han fått 40 graders feber och spydde så fort han fick i sig medden men vi trodde att han fick i sig den men aja ...
och då skulle i få i han medde idag med det gick inte så att mamma och emil som han heter då fick åka akut in förut idag ...
så jag sitetr nu hemma själv och dunkar en massa musik i min ensamhet
kanske går ut och går om en stund lr nått vi få se bara för att rensa huvudet ...



Kommentarer
Postat av: beccis

oj va läskigt :S

2011-03-24 @ 17:14:58
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0