Mysa med mig själv

heej alla läsare!
nu är det fredagkväll och det är superskönt ...
slutade skolan vid 1 tiden så stack jag och matlda till stationen och så ja fick vänta på bussen och så cycklade hon hem :P ...
När ja kom hem så gick ja typ och la mig i pappas säng och somnade ..
fattar inte hur ja somnade där men ja ha sovit guuuuutt iaf hahah
sen så stack ja och pappa och köpte kebabsås till maten :P
hemgjord gyrostallrik :p mycket gott hehehe

nu gör jag en kladdkaka som ja ska äta till filmen titanic som är på tv och så ska ja hoppa i min onepice och bara ligga o gosa i sängen ...

så blir mig kväll och det är skönt det med men det hade varit mysigare om man hade nån och mysa med men nu e det som det är ;D


 


Kommentarer
Postat av: Emma

neej vad gott ;)!

sV: aw tack sötis :D

kram

2011-11-12 @ 13:05:45
URL: http://mygreenway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0