tröttaste av alla kanske ??

heej alla :P...

har inte skrivit så mycket men jar inte orkat och har ej haft tid heller:P ...
idag har jag målat med an massa andra ungdomar och barn nere på punkten
det belev jättefint men vi är inte klara än ;)
är typ tröttast av alla känns det som haha :p
vill att klockan kan vara typ 10 elr något så ja kan gå och lägga mig för jag är så trött :P ...
men de är den inte så det får ja vänta till ::p
ska kolla p några pogram så ja måste vara uppe ett tag till ..

ska snart plugga lite för att jag har två prov denna vecka som jag måste klara av
det tråkigaste av dom två proven är matten .. fyfaaan så tråkigt uscha ...
den som har kommit på matten kan ju gå och dränka sig i alla dessa tal !!!
hahaha näe nu får du vara tyst emilia hahaha :D

aja ska kolla på tv nu så ja skriver lite senare :P ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0